♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. június 1., kedd

Helyzet komoly, Frédi fogoly...

Szokta volt mondani nagyapám :D

Well... szóval pénteken vizsgázok :D
Ezzel még úgy különösebben nem is lenne bajom, ha mondjuk esetleg tudnék is valamit :D De mivel a tudásom százaléka elég elhanyagolható szintre rekedt, így elgondolkodtató a dolog :D de nem baj, nem tud érdekelni ^^
Jaj, és a legszebb :P
Gergő ma közölte, hogy a tételeink elég nagy számban mondhatni szarok, tele hibával, és a feladatsoraink is konvertálnak ehhez a megjelöléshez... Szal oltári jó :P
Úgyhogy mondom, már nem érdekel, hogy meg lesz-e most a vizsga, vagy sem :)
SZE-re mindenképp megyek, innentől kezdve meg nem izgat :P Majd max októberben újra próbálkozok a letétellel :)

Oszt... megfáztam... nem kicsit, nagyon :P
Ami mondjuk nem meglepő ebben a hétágra sütő napos időjárásban, nemde bár?
Szóval mostanában a laptopom mellett a százas papírzsepi a legjobb barátom.
Amúgy most így körbenéztem, és érdemes lenne rólam egy pillanatképet csinálni:
Melody ül az ágyán, bebugyolálva egy fekete plédbe, ölében laptop, jobbról zsepihalom, balról másfél littyós flakon meg egy XL-es epres Milka XD
Igazán felkészültem :D Szóval jah, vicceske :D

Aztán... kiderült, hogy a telefonálós melóm megszűnt :\ még jó, hogy olyan faszán értesítettek minket :P Na de mindegy, egy csaj volt olyan rendes, és szólt nekem is :P
Remélem a NOKIA még lesz egy darabig, mert ha az se, nem tom honnan szerzek lóvét a nyárra.
Na mindegy, majd jövő héten elsasszézok a PannonWorkbe, oszt kifaggatom őket :P

Aztán, még mi történt velem?
Nos, ♥István♥ jön Győrbe június 30-án ^^
Egyelőre most ezt várom a legjobban ^^
Addigra rendelek egy kis meleget, és napos időt :P

Ja, igen... majd elfelejtettem :)
NILLA!!! Én veled vagyok, és segítek, és szorítok neked, szóval NE FÉLJ és NE ADD FEL! SOHA! :)

Nah, legyetek jók, majd jelentkezem valamikor :D
Puszii <3

2 megjegyzés:

Sárközi Erika (Nilla) írta...

<3<3
Nos... *_*
Mit is mondhatnék?
Ha te velem vagy, akkor már nem is félek... *_*
Köszönök mindent neked :) *_*
Ééés köszönöm, hogy vagy <3
Merci reklám *_* xD :D

Melody írta...

Hehe :D Merci, hogy vagy nekem ^^
Szívem, ez csak természetes ^^
És mindig melletted állok ^^
Tudod, első számú rajongó♥ :) ^^
Puszillak ^^ ♥