♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. szeptember 23., csütörtök

100as :D

Nos, ez biza a 100. bejegyzésem ezen a blogon :D
váó :D 100 bejegyzéssel ezelőtt még nem gondoltam volna, hogy nekem valaha is blogom lesz, ráadásul, hogy ilyen sokáig meg is tartom, és többé-kevésbé rendszeresen vezetem is majd.. de láss csodát, mégis :D

No, ha már itt vagyok, akkor teszek fel pár képet a gólyabálos ruhámról, amit sikerült tegnap megvennem *-*
szerintem nagyon szép :D <3
Igazából ilyen mályvás-rózsaszínes színe van, de a kép nem nagyon adja vissza... na, nem baj :D




A gólyabál majd október 15én lesz :) És ha minden jól megy, akkor elvileg Sime is eljön velem...
No, meg jön még Indy meg Májki, és azt mondták, hogy Zoli is szeretne :D

Ja, és szombaton megyünk esküvőre :D Asszem jó ki este lesz :D

Jaa, és most ebbe a játékba vagyok halálosan belezugva xD tök gagyi, de nem tom abbahagyni :D
Bubble Shooter

Na, jó, lelövöm magam :D
Puxx

Nincsenek megjegyzések: