♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. április 11., vasárnap

Pályázat

Nos, tudom tudom.. régen jelentkeztem.. és lenne is mit mesélnem, nagyon sok.. viszont amiért most írok, az nem ez, hanem egy pályázat..
Az a helyzet, hogy ma Bareeval egy csomót ökörködtünk, és akkor Merengőn megláttunk egy novellát Edward büntetése címmel [szerző: Pupi].
Nem akarok koppintani, meg semmi ilyesmi, de ez a cím borzalmasan megihletett engem/minket Bareeval.. és kitaláltam, hogy ebből kéne csinálni egy pályázatot.. mert annyira kiváncsi vagyok, hogy nektek mi ugrik be erről a címről.. :D [mert nekünk specko nagyon sok minden XD]
Csinálok egy uj blogot majd, ide fogom majd kitenni a beérkező műveket.. [mármint, ha irtok nekem..]
http://palyazat-melody.blogspot.com/

Akkor egy picit a díjazásról.. Tudom, hogy ilyenkor mindenki lóvét várna.. De mivel azt egyelőre én is csak várom, adni nem tudok.. Tehát, minden résztvevő kap természetesen egy szép emléklapot [amit addig még megszerkesztek]. Viszont azt találtam ki, hogy megpróbálok összehozni a nyertesnek én is egy művecskét erre a cimre, és csinálok neki egy külön bejáratú emlék-képet, amit ki is rakhat, jelezvén, hogy ő biza itt nyert :)

A nyertest nem én fogom kiválasztani, vagyis nem csak én. Szavazni lehet majd mindenkire, nekem annyi protekcióm lesz saját magammal szemben [xD] hogy nekem két szavazatom lesz, mig ugyebár nektek csak 1-1.. Nem barátnőségi alapon fogok dönteni, sőt, ide sem névvel fogom kitenni a műveket, hanem Szerző1, Szerző2, stb, hogy tényleg megérdemelt és pártatlan legyen a pályázat :) és majd csak a végén árulom el, ki melyiket irta :)
A szerzőket is kérném, hogy ne árulják el csak azért, hogy esetleg több szavazatot kapjanak. mert igy legalább láthatják, hogy név nélkül mennyit ér egy-egy irományuk :)

Szóval akkor pár perc mulva kiteszem a pályázati kiirást a másik oldalra :) És akkor már lehet is rá jelentkezni :D
Pusszi :D

Nincsenek megjegyzések: