♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. május 14., péntek

CSAK NEM FELNÖVÖK???? :D vííííííííí :D

Víííííííí meg váááááááááááá meg vííííííííííííí :D

Na jó, most, hogy kivisongattam magam, mondom A SZITUT!!!!! :D
Melody most nagyon nagyon nagyon de nagyon boldog!!!!

Nos, ma elkísértem Indyt és Gergőt megnézni pár albérletet, és hát úgy mentünk, mintha hárman keresnénk.
És találtunk egy lakást.. nem is... megtaláltuk A LAKÁST!!!!
Úristen! Én szerelmes vagyok!
Bár eddig eszembe sem jutott, hogy nekem el kéne itthonról költöznöm, de MOST! VÁÁÁ!! Nekem  EL KELL KÖLTÖZNÖM!!!
És a legjobb!!
1) saját szobám lenne :D
2) Ildi, Édua, Gergő, Májki és én EGYÜTT LAKNÁNK!!! Tiszta Jóbarátok feeling!
Oké van ott még egy csaj, de sztem ő nem zavarna sok vizet XD

ÉS van egy totál tükörszoba, ahol kajak van benn egy ZONGORA!! egy hófehér zongora, úristen!
Álmaink lakása!!!

Még nem tom, hogy adagolom be anyunak, hogy el akarok költözni, sőt igazából még azt sem tudom, mi a bűbánattal fogom ezt neki megindokolni??? (ÖTLETEKET VÁROM XD)
DE MOST FÚÚÚ, úristen :D
Még most is alig hiszem el :D

Szerdán megyek vissza, és lefotózom :D
Ez egy tök művész-lak lenne :D
Gergő zongorázik, Májki gitározik, Indy meg én énekelünk, plusz fotózunk, plusz rajzolunk, plusz írunk... :D Úristen, ez életem élménye lenne :D
És még árban is egész jó..

Ja igen, és ha már itt vagyok :D
Kedves győri és környéki olvasóim xD
1-8. osztályos matekkönyveket keresek XD Elég csak kölcsönbe :D De muszáj átnéznem az anyagot, mert korrepetálást akarok vállalni, és vissza kell amortizálni az agyam XD

Ja, és a héten kábé szétdolgozom majd az agyam XD Két munkahelyre is megyek XD Vicces lesz :D

Na jó.. Ma asszem vidámság lesz ez a 12 óra meló :D Indyvel végig fogjuk vigyorogni, és tervezgetni :D
Jáááááj, most nagyon nagyon happy vagyok :D
Úgy néz ki, most minden összejön :D Úgy érzem, végre jól vagyok :D Tökéletes barátok, imádatos pasas, fenomenális és monumentális tervek :D
Jajjj, csak jöjjön minden össze :D
KÉRETIK MINDENKI SZORÍTSON :D hihihi

Na puszi, megyek készülődni, mert aztán meg gó meló... :D
de azért egy utolsó: vihihiiiiiiiiii :D

5 megjegyzés:

Dee. írta...

ZONGORAAA??? HÓFEHÉÉÉÉRRR??? danónakiskell ='(
úgy örülök h rendben vagy ^^ szorítok neked, és anyudat nem tom h intézed el..sztem tiszta lelkibeteg lesz xD Én már csak tudom...csak koleszba megyek apám meg már 3 hónapja ki van akadva x)
Na mind1..jó munkát xD
puszillak ♥ ^^

Baree írta...

*ezer wattos vigyor*
Én szorítok, hogy ezek mind összejöjjenek!!! Tök jól hangzanak!!xD
Jaaa, hát anyuddal kapcsolatban tanácsot adni nem tudok, mert még én is "fészeklakó" vagyok!!! xP De mond, hogy szeretnél önálló lenni, meg kibontakozni, és így felkészülhetnél a nagybetűs életre. Egy kis mókával(barátok). De szorítok. *erősen koncentál Melody-ra*
Jóó munkát!!! Csak ügyesen!! Puszi,...*-*

schmetterling írta...

Szijjaa Drága!

Ennek szívből örülök:))
Jujj olyan jó, nagyon szorítok, hogy minden simán menjen:)
Anyuddal nem lesz könnyű, most éppen semmi ötletem nincs, de amint eszembe jut vmi, msn-en megírom:)
Jó munkát!
Puszillak Drága!

Névtelen írta...

Melody öröm hallani felőleed:) :D És örülök, hogy találtatok egy szép lakást (L) :D ÉN is szorítok, hogy minden rendben legyen, és h végre önállósulj!! :D (L) Msn-en miért nem vagy?:( Olyna réég beszéltüünk :((

Melody írta...

Juuuj, sziasztok Csajok!! ^^ <3

Igen Hugi :D Fehér zongora :D
és fúú, de nagyon szép lakás *-*
kábé ilyen sohailyenmégegy álomlakás... :)

Sziaa Baree :D Köszi, hogy szorítottál :D

Drága Pillém :D Köszönöm szépen neked is :D Este leszek msn-en, majd beszélünk :D

Szia Evy :D Igen, élek és virulok :D Csak mostanában nem igazán voltam a helyzet magaslatán lelkileg, és ezért hanyagoltam az msn-t.

Nos, Jányok :D Igazán megható, hogy ennyire szorítottatok..
Megoldódott az anya-probléma, ugyanis el se kell neki mondanom, mert nem költözünk :P
Majd vagy most, vagy este megírom, hogy miért is nem.. de hamar fellángolásnak jó volt, és fáj is érte a szívem... de mindegy, majd mesélek..

Puszillak és szeretlek titeket!!
<3<3