♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. május 15., szombat

Hát.. ez a tűz gyorsan kihúnyt :P xD

Nos, hát... Ez a lakáskérdés gyorsan megoldódott, igazából örülök, hogy anyut még nem avattam be a szituba XD
Lényeg a lényeg, hogy bizonyos tőlem független körülmények miatt nem költöznénk mindennyian.
Éspediglen mivel én csak azért az egy dologért költöztem volna el otthonról, hogy a barátaimmal legyünk együtt... És az egy hatalmas buli lenne.. Hát, mivel ez nem jönne össze, ezért maradok otthon...

Nos igen, valóban sajnálom, de meg is értem...
Nos, szóval akkor maradok még egyelőre anyu kislánya, az eredeti tervek szerint :)
Nem baj, hálistennek nekem nagyon jó körülményeim vannak itthon, szóval pörfikt a légkör itthon is :)
Úgyhogy annyira nem bánkódok, csak tényleg tök jó lett volna..
"Csak az a volna ne lett volna..." :)


A meló amúgy naon pro volt ma XD 3óra után közölték, hogy leltár van a beszállító cégnél, és ma már nem lesz meló XD 9órán keresztül vegetáltunk, amit mondjuk egész jól bírtam, tök éberen, akkor is, amikor mindenki más az én ölemben aludt a raklapokon fekve XD Asszem erre mondják, hogy könnyen jött pénz.. :)
És kajak matekkönyvet olvastam az integrálszámítás és a differenciálszámítás alkalmazásáról a gyakorlatban xD

Nah, pusszantalak titeket :D
Majd jövök még :)
Lávláááv <3

Nincsenek megjegyzések: