♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. október 10., vasárnap

<3

Hát, azért a 180 fokos fordulat megvolt... És örülök neki ^^ <3>
És basszus, ez hosszú egy hétvége volt, mit ne mondjak :D
És ez a hét is hosszú lesz xD
És kedden megint találkozunk :) <3
Ja, és szerdán zh-t írunk, meg kiselőadást tartok pszichológiából a képzeletről -.-'

Ja, és amúgy szombaton fodrásznál voltam, kicsit kiigazította a hajam :) Ilyen lett :)

Pusszii <3



Minden apró pillanattól az égbe szállok fel
Miattad reggel a gyönyörű napfény tündöklően kel!
A szemed tengerkék, merülnék benne még...

Te már enyém vagy, s ez így is marad
Én egy angyalt küldtem érted!
A világ darabokra hullhat szerteszét
Te a szívembe loptad a fényt.

Minden éjjel nézlek téged, ha alszom te nézel
Millió csillag, s mi alatta fekszünk összeforrt kézzel!
A szemed tengerkék, merülnék benne még...

Te már enyém vagy, s ez így is marad
Én egy angyalt küldtem érted!
A világ darabokra hullhat szerteszét
Te a szívembe loptad a fényt.

Nincsenek megjegyzések: