♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. október 15., péntek

G+M

Egész eddig azt hittem, hogy már voltam szerelmes... És most ki kellett derülnie, hogy eddig csak szerettem... Nagyon, igazán... de szerelmes még nem voltam. Ennyire legalábbis még soha.
És ami még szebb, sosem éreztem még senkitől, hogy ennyire szeretne, bízna bennem. És ezt nem azért tudom, mert mondja... hanem mert érzem.
Beleremegek, ha meghallom a hangját, libabőrös leszek, ha csak hozzámér... Ki akar esni a szívem, ha meglátom.
És olyan dolgokat volt képes elérni nálam egyetlen egy hét alatt, ami másoknak hónapokig, évekig nem sikerült... nem is sikerülhetett volna, mert nem is akarták, eszükbe sem jutott.
Még mindig alig hiszem el, hogy ő létezik... és az övé lehetek.






Nincsenek megjegyzések: