♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. március 21., vasárnap

Élek ám :D

Nos igen.. elég rég írtam... Pedig mindig terveztem, mert lett volna mit megosztani, de valahogy mégse írtam.. :D
Nah, de majd most :)

Nos kezdjük a sulival.. Hát, mostanában elég erős hanyatlás figyelhető meg mind a jegyeimen, mind a tanulni akarásomon, mind az iskolai aktivitásomon. Már komolyan kezd elegem lenni a Deákból.. Ahh, legyen már SZE-s.. Komolyan várom az egyetemet, végre lenne egy kis változatosság :)

Térjünk át a fiúkra :D
Nilla talált nekem egy OTT-ot xD Ákos.. Na, de mi az a 11-12 év korkülönbség, hát nem igaz? XD
Én meg találtam magamnak egy Róbertet :D <3 De vele sem lesz úgysem semmi..
No mindegy, lépjünk tovább :)

Tegnap részt vettem egy kerekasztal-beszélgetésen, amire az egyik tanárom (Trudi) hívott meg. Kissé szkeptikusan álltam neki, mivel ő is az előadók között volt, de végül FANTASZTIKUS volt.
Az egyetemi újság (GyőriKredit) újságírói vettek részt, meg két öregdiák (egyik Trudi), akik régen szintén a Kredit szerkesztői voltak.
Sokat beszélgettünk az újságírásról, a műfajokról, hogy mi közöttük a különbség, hogy mitől leszünk jó újságírók.. egyszóval mindenről, ami az újságírással kapcsolatos.
És most már tényleg, egyre jobban szereték ezen a területen mozgolódni majd a későbbiekben.
Most a rövid távú célom (azon túl, hogy bekerüljek a SZE-re), hogy bekerüljek majd a Kreditbe is.

És egyre több novellám is van :D És az olvasóim azt mondják, hogy jók is <3 És ez annyira jól esik, hogy tényleg tetszik másoknak is, amit írok... :$ :)

Most Evy rávett, hogy folytassam majd a repülős novellámat, és legyen belőle történet :D Hogy ez a lány mikre nem bíztat :D De engedtem neki, úgyhogy valszeg majd lesz folytatása... :D

Nah, de megyek is :) Holnap új nap :)
Pusszi <3

Nincsenek megjegyzések: