♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. március 14., vasárnap

Fordult a kocka...

Hát igen, fordult... De ez nekem nem jó... Nagyon nem...
Most nagyon magam alatt vagyok.. Egész nap hihetetlen jó kedvem volt, és most így estére kissé elborult a kedvem...
Eddig én voltam a jokedv és optimizmus szobra maga, most meg nem tom mihez kedjek magammal.. :S

Tegnap rámírt egy fiú msn-en, akivel már nagyon rég nem beszéltem.
Még 2007-ben ismertem meg. Akkor náluk nyaraltam egy hétig, és hát.. volt némi vonzalom... De nekem akkor volt barátom, és nagyon szerettem... ugyhogy nem volt semmi komoly...
És szoval tegnap rámirt, hogy eszébe jutottam.. És kiderült, hogy neki most nincs barátnője (mert hogy közben volt egy egész komoly kapcsolata), de hogy azota nagyon sokszor gondolt rám..
És hogy ő még mindig járna velem, meg érez irántam valamit.. Csak tul messze lakunk egymástol..
Ugyanis ő Szerbiában él, Szabadkán.. :P mi az a 8 ora ut? xD

Szoval tegnap ez igy kcisit felkavarta az érzelmeimet.. Lassan két éve keresek valakit, már kábé kezdem feladni, erre rámir egy fiu, aki engem akar.. de nem lehet, mert kurva messze lakik.. és csak ennyi.. ez annyira szívás és igazságtalanság..
És már komolyan szánalmasnak érzem magam.. és most annyira nem tom mi van velem.. :(

És itt hallgatom a bőgős zenéimet.. És vááh, nah jo.. megyek is..
puxx <3

2 megjegyzés:

Dee. írta...

Jajj Tesókám... :/
Ez így olyan kicseszés az élettől... Nem tudom, hogy milyen tanácsot adjak, úgy idegesít...pedig úgy segítenék valahogy...de még messze is lakok...ez is idegesít..b*sszus... :/
Na mind1...tudd, hogy én mindig itt leszek neked..szóval, amíg létezik internet meg posta, addig számíthatsz rám :) (ha véletlenül megszűnnének létezni, akkor még mindig ott van apum, aki agybajt kap tőlem, de akkor is elvitetem magam hozzátok ^^)
nah szeretlek ♥ :)

Melody írta...

Köszi Danó Drága! Szeretlek is érte.. Ugy tűnik, most helyet cseréltünk :)
De nem baj.. Néha ilyen is kell :) Amúgy már jól vagyok.. Ugy tűnik tegnap kissé sok voltam xD
Pusszantáás :) <3