♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. március 2., kedd

Luca <3

Nos, ma írtunk szervezésből... Hát, a kettes elméletileg meglesz, innentől kezdve meg nem nagyon izgat a dolog xD

A többi órán nem nagyon figyeltem, hanem olvastam :D
Nagyon jó könyvet találtam a gépemen, hála Szilvikének, aki átküldte és Indynek, aki felhívta rá a figyelmem xD
Debra Mullins: Három éjszaka
Ajánlom minden csajnak :D Vannak benne igazán.. khm.. jó jelentek xD És szerintem igazán fantasztikusan van megírva..
"Három szenvedélyes éjszaka...
A kártyaszerencse forgandó - apja elveszti mindenét, s az ifjú, ártatlan Aveline Stoddard is elveszti lányságát. Apja adóssága és élete fejében odaígéri magát három éjszakára Lucien DuFeronnak. Három hosszú éjt kell eltöltenie szenvedéllyel és párját ritkító érzékiséggel e heves, lenyűgözően férfias fiatalember karjai között, akit a társaság csak Luciferként emleget kalandjai miatt. A három éj túlságosan hamar elszáll... s amikor letelik, a jóképű gazembernek nyoma veszik. Árulás juttatja bűnözők kezére Lucient. Öt évvel elrablása után visszatér Londonba - keresi a gaztett felelősét -, s megtalálja álmai asszonyát. Aveline még csábítóbb lett a feledhetetlen három éjszaka óta, melyet egymás karjában töltöttek. Lucien bosszúszomja nem maradhat kielégíthetetlenül. Ha a nyomok Aveline közeli hozzátartozójához vezetnek, vajon örökre tönkreteheti-e annak az egyetlen asszonynak a szerelmét, aki képes lenne megszabadítani őt?"
(Akit érdekel, írjon és átküldöm neki ^^)

Délután pedig meglátogattuk Orsial apa unokatesójáékat, Gáborékat.
Jajjj, imáádom a másodunokahugom :D Luca most 8 hónapos és ennivaló, és oda meg vissza vagyok érte :D
Márti, az anyukája azt mondta, hogy lehet, hogy majd néha vigyázhatunk rá, mert látja, hogy milyen jól le tudjuk foglalni és ő is elvan velünk :D
És akkor leglább nekik is lenne egy kis szabadidejük :D
És játszottam vele repülőset, meg lovacskáztunk, és agyon szeretgettem ésésés... :D
Jajjj, már úgy várom, hogy nekem is legyen babám... De az még olyan soká lesz... :(
De nem baj.. Most itt van Luca, akin kiélhetem magam :D

Nah, most megyek és számvitelezek egy jót.. és végre megpróbálom befejezni a fejezetemet... Szombat óta terveztem a frissítést, de valahogy nem jött az ihlet.. és tegnap éjfélkor végre megszállt, de addigra meg már lecsukódtak a szemeim.. De ma már megpróbálom begépelni :D

Pusszantás <3 :D

Nincsenek megjegyzések: