♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. március 4., csütörtök

Szétcsúszva... ^^

Nos, a szervezésem hármas lett..
Tegnap megírtuk a számvitelt is, az talán jobb lesz.. Remélem ^^

Tegnap tettem fel uj fejit Beth-ből.. És most nagyon elvagyok az eLouai-val, és csináltam hozzá ruhákat is xD
Tök jó játék, csajok.. Ha gondoljátok, és van szabad idődök.. xD
http://elouai.com/doll-makers/new-dollmaker.php

Ma nem volt volt első óránk, második meg tesi volt. Floorballoztunk tizen.. Ilyen sokan sem játszottunk még egyszerre ^^ Meg is látszik.. Annyi sérülés lett, mint a fene.. A végére már a hullákat kerülgettük a labdával xD
A többi órán meg lényegében rejtvényt fejtettem xD Annyira nem volt kedvem ma semmihez, hogy hihetetlen..

Itthon kicsit honlapszerkesztettem, és aludtam is egy órát, mert baromi álmos voltam. Most már úgy ahogy elvagyok :D
És most szerkesztek majd Evelynnek egy másik blogjára is hátteret :)
Meg teszek fel uj zenéket valszeg :D

Holnap meg megint melózok :P
Nah, legyetek jók :) <3

Nincsenek megjegyzések: