♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. március 27., szombat

Két bagooooly ^^

Nos.. az a helyzet, hogy nem már, hanem MÉG fent vagyok ^^ És fészbúkolok egy sráccal :D Jó arc :D És nagyon elvagyunk... Már öt és fél órája beszélgetünk... Konkrétan a semmiről XD Vagy legalábbis nem tom nagyon behatárolni a témát... talán a MINDEN lenne a megfelelő :D
Szóval ez a mai BULI mindkettőnknek :D És már kezdenek ébredezni az emberek...
Én meg kb 15 perce voltam a holtpontomon.. De most megint kezdek felébredni XD
És Linkin Parkot hallgatok XD

Ahajj, már most sajnálom szegény Indyt, hogy holnap.. ajaj.. szoval ma délután ki kell birnia engem :D És hát mindannyian tudjuk, hogy nagyon pihent vagyok alapból is.. hát még ha nem alszok semmit XD

És most kezdett el világosodni XD Jaaaj, de kéész :D Olyan régen baglyoskodtam ennyire :D Vihiii :D Köszönet érte Istvánnak :D <3

2 megjegyzés:

Dee. írta...

úristen...ügyes vagy xD
hát van az úgy...pláne srác miatt..de én soha nem bírtam ki 5-ig xD

Melody írta...

haha XD én is negyed 7ig birtam most kb. és bealudtam laptoppal a kezemben.. de 7kor már fent voltam, szal aludtam kb fél orát XD
de ez a gyerek igen jofej volt XD