♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 27., szombat

Újra itthon :)

Noss, akkor az elmúlt napokról pár szót :D

Csütörtökön hazajövök, nincs itthon senki.. Kissé ugyan meglepődtem, mert általában én vagyok az utolsó, aki hazaér, de nem foglalkoztam vele. Főztem egy kis ebédet, utána elmentem pancsizni. A kádban hallom, hogy anyuék hazajönnek. Mondom nekik, hogy végzek és tűzök is el itthonról, mert Indynél alszok, de aztán anya mondta, hogy egy 5 percem azért legyen rájuk.. Mondom okéé.
Kiszállok a kádból, bemegyek anyuhoz, erre mondja, hogy Orsival rosszkislányok voltak.. Mondom micsináltatok.. Csukjam be a szemem, és megtudom...
És hát kiderült, hogy kedves kis családom nem bírta ki, és már most megvették a szülinapi ajándékomat, és meg is kaptam.. (Tudniilik csak május 29-én leszek 20 éves)
És kaptam egy USB-s netet :D És annyira széép ^^ Már egy éve terveztem venni magamnak és most vííí meg vááá :D Olyan kis szép xD Fehér, és Swarovski kristályokból van rajta kirakva egy virágmotivum :) Ő az..

Nos, vidámkodás, örömködés után átmentem Indymhez :) Megvolt a terv estére: feltesszük gépre a HP6 játékot, és kiéljük magunkat.. Hát nem jött be, vmiért egyik gépen sem futott el.. Oké, akkor B terv.. Keressünk képeket a szereplőinkről :D Okééé.. Vááh, annyi helyes pasit találtunk, mint a fene.. xD Aztán éjfélkor kikapcsoltuk a gépeket, menjünk aludni.. igen ám, de mire fogat mostunk és megágyaztunk kiment minden álom a szemünkből, ugyhogy fél 2ig még beszélgettünk ^^

Másnap Indy keltett fél7kor.. Ahh, nem aludtunk valami sokat.. Elmentünk fogdokihoz, utána le nőgyógyászhoz. 8tól rendel, tök király, addigra ott is voltunk... 10ig vártunk, és még akkor is a kismamákat hivták.. okéé, akkor addig menjünk el PannonWorkbe, hosszabbítsunk. de pechünkre, igazgatóhelyettes látott minket elmenni a suli előtt..
Viszont! a Bisinger sétányon átvágva érdekes látvány tárult szemünk elé.. Nah, ki lépett ki egy házból tőlünk 5 méternyire, 4 üres borosüveggel felszerelkezve, és majdnem hasraesve? xD hát Nagy Balázs színész.. xD akiért még pár éve nem kicsit odavoltunk :D bár ez kissé kiábrándito volt, ahogy kiszorta az üres üvegeket a kukába, és elbotladozott a kocsijáig ^^ Ahh, és nem kértünk tőle autogrammot sem.. fene xD

Nos mindegy, visszamentünk dokihoz 11körül, fél2kor már sorra is kerültem.. Pedig én ugy terveztem, hogy 3. órára már vissza tudunk menni a suliba.. Hát ember tervez, Isten végez.. :P
Utána felugrottam a cuccaimért Indyékhez, majd go melózni.. :) Irtó szar nap volt, összvissz 29 okésom lett, de majdnem 250 hívást inditottam.. Faxa, remélem nem rugnak ki.. :S

Ma meg csodák csodájára 9kor magamtól felkeltem, és szörnyőlködve tapasztaltam, hogy ég a torkom, be van dugulva az orrom, és könnyezik a szemem.. Mondom EZ meg most mitől van?? Ne máá, hogy most betegszek meg, mikor ma megint Indynél alszok... ez nem ér.. miért mindig hétvégén?
És ma még vár rám egy kiadós korrepetálás szervezésből, mert Indy lemaradt pár óráról...
Nah, de mindegy.. :P

Jah, és aki szereti a szivárványt, az KATT IDE, mert tettem fel pár szivárványos képet. szerintem tök szépek :)

Nah, megyek is, majd még jelentkezek :)
Pusszantás <3

Nincsenek megjegyzések: