♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. január 21., csütörtök

Csajos este :)

Ma (azaz, ha az időt nézzük még tegnap) este kedves Indy barátnőmmel elmentünk Laposra egyet iszogatni és beszélgetni :)
Jó volt kicsit kimozdulni, szocializálódni.. Úgyse sűrűn csinálunk ilyet :D
Legeltettük szemünk (vagyis inkább én, mert hát neki elkötelezettségei vannak.. xD) a csini pincérfiúkon (awhh, az egyik echte Colin Farrell volt..), a régi deákos iskolatársakon (akikbe az ember úton-útfélen belebotlik, ha akar, ha nem xD).
És Indy bevezetett a ténybe: a Laposon van wifi..! xD ez mekkora... egyetemi szórakozóhely, wifi kapcsolattal :D
Közben macifröccsöt szürcsöltünk, fújtuk egymásra a cigifüstöt (mert ma bármit megtehetünk felszólítással), fehércsokis Twixet ettünk és csak egyszerűen jól éreztük magunkat :D

Itthon pedig örömmel konstatáltam, hogy nem egyedül vagyok ily' későn (vagy korán, ha úgy jobban tetszik) fekvő és nem egyedül vagyok fent msn-en :)
Nilla blogjáról pedig megállás nélkül szól a zene a fülembe (ahh, az a bizonyos 2. szám) :D

Lehet, hogy lassan le kéne feküdnöm. Lehet... :)

2 megjegyzés:

Sárközi Erika (Nilla) írta...

Ahhw, én is akarok ilyen estét... *álmodozik*
Jaam igen.... :P:P A kettes szám :P:P (L)

Melody írta...

majd összehozzuk :D nyáron.. ;)
<3