♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. január 21., csütörtök

Keres... :)

Nos, most épp azzal szórakozok, hogy új skint keresek..
De egyszerűen nem találok semmi Melodysat :P
De azért folytatom a kutatást :D

Közben Nilla visszatért MSN-re :)
És olyan jó, hogy kikéri a véleményemet :$ Szóval köszi Nilla, annyira örülök neki :) Imádlak <3

Deedőőm is megtalált :) épp most küld valami szép zenét :)

Indymmel viszont sajnos (enyhén szólva) nem úgy alakultak a dolgok, ahogy terveztük :S szal úgy nézem a szombati Ereszd-el-a-hajamat elmarad..
Ember tervez, Isten végez. :P
Nah, de majd máskor, ha rendeződnek a dolgok.. :)

2 megjegyzés:

Sárközi Erika (Nilla) írta...

Ahh, Melody én mondom, hogy köszönöm, hogy segítesz nekem :D <3
Ésés köszii az ötletet :D:D
Amúgy, az új dizid oltári lett :D Nekem nagyon tetszik :D:D
Jaaj, elmarad a hétvége ?:( Ohh, sajnálom, mert biztos jó lett volna. :(

Melody írta...

Köösziii :D
nehéz volt (egyszerűen nem tudtam dönteni xD), de ráleltem :D

és igen, most nem megyünk bulizni, mert volt egy kis gebac...
de talán megoldódik és jövö héten :)