♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. január 27., szerda

Jasper emós? o.O xD

Az a helyzet, hogy ma este (is) nagyon pihent vagyok.. és Lynett 'A porcelánbabák' című művének egy kis részlete elgondolkodtatott..
"Mellette egy világfájdalmas képű fiú ült; úgy nézett ki, mint aki karót nyelt. Szőke haja az egekbe meredezett. Talán emós... nem tudom."
Azon gondolkodtam... Ha abból indulunk ki, hogy az emós szó az emóció, emocionális szavakból ered, ami az érzelmeket, érzelmességet jeleni, akkor...
...akkor Jasper tényleg emós xD Sőt, ő a Twilight-saga legemósabb szereplője, nem?

Na jó.. tudom, hogy hülye vagyok xD
Gergőm mondá: pezsgek, mint aranyhal a királyvízben xD
Puszi xD

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

:D xD Hát sztem is emós :D De ez csak az én vélemyényem :D Azért is írtam bele..:D
Gergő meg nagyon találó mondatot mondott :D
Én is úgy vagyok :D Pezsgek mint aranyhal a királyvízben :P:))

Melody írta...

Hát igen, általában sem vagyok normális, de főleg tegnap este nagyon pihent voltam xD
Nem tom mi ütött belém.. xD
És Gergő nagyon eltalálta xD
Szóval igen, Jazz emós :D De legalább nem vasalja a haját xD

Névtelen írta...

xD Jaah.Híííí szereted a Onerepulbicot?:-O
ÚÚÚ nekem kedvenceiim(L)(L) Imádom őket(L) :D

Melody írta...

Bizonybizony :D Én is nagyon szeretem őket :D
pusszi <3