♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. január 26., kedd

Ma. xD

Éés igeen.. Nillával befrisseltünk xD Szóval már lehet olvasni a Megelevenedett Tündérmese 1. fejezetét :D

Ahh, ma kétségkívül  sokkal jobb napom volt, mint tegnap :D Főleg, hogy a 7 órából kb.. öö.. 1 órán volt érdembeli munkavégzés xD
F.Zs. megint nem tanított sok újat, szal csak simán hozta a formáját :P
Ahh, tesin Dudás volt bent. "Brutálisan" megizzasztott mindenkit xD De legalább röpiztünk egy jót :)
Be kell vallanom, ig.h. sokkal jobb tanárnak bizonyult, mint amit vártam.. Lehet, hogy még tanulni is fogok az órájára? (ááh.. annyira azért talán nem xD)
A tripla számvitelen meg nem csináltunk semmit, csak jegyeket ellenőriztünk, meg jóóó sokat nevettünk meg beszélgettünk :D
Van egy olyan érzésem, hogy a jövő heti tripla statisztika már nem lesz ilyen felemelő xD

Ahh, és azért még legalább időben közölték, hogy a tételek a záróvizsgára nem is jók, és újakat kell csinálni.. ennyit Vackorról és a "tuti, hogy az összes jó"-ról..
De legalább még nem kell holnapra tanulni xD Ki kell használni :D

Jah, és kiderült, hogy a suliban van 1-2 kedves egyén, akik egész nap az iwiw-et lesik, és minden szavunkat kiforgatják.. de hát.. ők bek***atják..

Nah, pusszanat <3

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

:D Wow!:D Tartalmas nap :D Én meg halálra unom magam xD Kivéve mikor nem :D Az persze akkor van amikor a fiúk akcióba lendülnek :DxD Hehe..:DxD
Am te is oszt.társa vagy Nillának?:D Mert tudok egy blogot amelyiknek a vezetője is oszt.társa Nillának :D

Melody írta...

Szia Lynett! :D

Hát igen, tartalmas egy nap volt.. xD Ugyan nem csináltunk sok mindent, de amúgy jah.. xD

És nem, én nem vagyok osztálytársa Nillának :)
Sőt még csak nem is lakunk egy városba és személyesen (sajnos) nem ismerem.. én győri vagyok :)
Csak imádom Nilla írásait, és bőszen kommentálgattam neki, amikor felvett msn-re :D
Sokaz beszélgettünk és hát kitaláltuk, hogy összefogunk, és megírjuk a MT-t :D

Sok puszi <3