♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. január 21., csütörtök

Korááán...

Ehh.. Hát, a fene se akart ilyenkor felkelni, de itt vagyok. Kedves édesapám felhívott.. 3x.. utána már valahogy nem tudtam visszaaludni..
Szóval megtörtént az, ami a szünetben még soha(!): dél előtt felkeltem xD
Na jó, természetesn a vizsganapok kivételek, de mivel abból csak 5 volt.. xD

Kinézve az ablakon konstatáltam, hogy már megint szakad a hó. Örülök, hogy tegnap nem volt ilyen égi áldás, mert király lett volna fél méter hóban elszambázni a Laposig..

És nem találom a FrontPage lemezemet.. :( Felszívódott! Élek a gyanúperrel, hogy valakinek kölcsönadtam :S Na de mindegy, Gergőnek biztos megvan xD Hétfőn úgyis suli, ezt a pár napot már kibírom FrontPage nélkül :D
Bár a suli szó egészen elkeserít xD

Nincsenek megjegyzések: