♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. január 31., vasárnap

Nagyiéknál.. :)

Nos, ma meglátogattuk nagyiékat, és ott ebédeltünk.
Kaja után (jó szokásunkhoz híven, mert ott mindig..) hugival ledőltünk egy kis délutáni szunyára :D Utána meg játszottunk egy jót a Nagy Magyarország Kvízzel. És még válaszolni is tudtam némelyik kérdésre. Tök pro vagyok xD
A nap beszólása:
Nagyi: Hú, tudom.. Valami Bertalan..
Hugi: Jah, Embertalan xD

Itthon feljöttem msn-re, mindenki engem várt xD Hát, meglátszik.. Olyan kockák vagyunk, ha az egyikőnk elmarad, a többiek már nem tudják, hogy mi történt xD
Apa is rámírt, megbeszéltük, hogy jövő vasárnap átmegyünk hozzá és főzünk valamit, meg kártyázunk..

Dánámnak meg nagyon szorítok (kettőnk helyett is xD), mert holnap lesz Egreben a felvételije :D
Biztos vagyok benne, hogy nagyon ügyes lesz :D

Nilla meg mutatott egy oldalt, ahol enyhén szólva lekoppintották.. :S :P Szánalom..

Ahh, és még mindig nem írtam meg a tőzsde tételt. De most néztem, hogy régi ofő már átküldte az ő régi tételét. Nah, majd abból, meg a sajátomból majd összehozok valami emberit.. :)

Áá, nem akarok holnap suliba menni.. olyan rövid volt ez a hétvége xD

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

:D Hat igen....nekem is mondta Nilla :D:D Vannak paran az ilyen copy-pastesekbol :)Mas kitalalja ok meg lekoppintjak...az en oldalaimrol is masoltak par modult...nah mind1..szanalmasak!!Am ha nagyini megyunk mi is igy vagyunk:P:):D:PxD..Am megadod msn cimed csak h te is legyel fent,mert nagyon jo fej vagy:D^^ Elore is koszii,puszii:D

Névtelen írta...

Am Evelyn voltam,csak az a franya nevvaltoztatasi maniam mindig kozbeszol :DxD

Melody írta...

Igen, tudom hogy Evelyn vagy :D
És igen, megadom :D

pepe0529@freemail.hu :)
csak bátran ;)

És köszi :$

Dee. írta...

hát akkor nem csak nálunk van így ez a nagymama dolog... :D

Nagyon félek... -.-" Szóval szerintem (az emberek nagy örömére) a vonaton is énekelni fogok ^^

Sok sikert a tételíráshoz... :D (mellesleg azt nekem is kéne..de még mindig nem esik jól...xD)

Nah puszi csajszi :)
Majd ha fent leszek, este beszélünk :)
Ha meg nem, akkor holnap :D

Melody írta...

Hát igen, úgy tűnik a nagyik már csak ilyenek..
Még akkor is "olyan kis sovány vagy!", ha 10kilót kéne fogynod xD
De hát, ez a nagyik dolga.. :D

Jah, ma (most) nekikezdek a tételnek..

És nagyon kíváncsi vagyok a beszámolódra :D

Puxx <3