♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. január 27., szerda

Today.

Ma olyan voltam, mint a mosott sz*r.. xD Legalábbis 10ig, amíg nem ittam egy kávét xD Utána meg túl hiperaktív lettem xD Úgy tűnik nálam nincs olyan, hogy optimális eset xD

Ig.h szervezés órája meglepő módon egész jó.. és még értem is, hogy miről beszél :)

Ehh, fakton meg tanár kiosztotta, hogy ki melyik tételt dolgozza ki szerdáig.. basszus, nem hiszem el, hogy a a 25 nyomorult tétel közül nekem pont azt az egyet kellett megkapnom, amit utálok... tőzsde, ahh -.-"
Nah mindegy, vizsgára úgyis meg kéne tanulni..

Németen Gergővel "NAGYON ELVOLTUNK", hogy a tanárnőt idézzem xD tény, hogy igaza volt :D tényleg jól elvoltunk xD
De legalább sikerült lekottázni Dánának a népdalt :D

Ez az új tanár meg.. ahh.. nem létezik annyi kicsillagozott szó, amivel ki lehetne fejezni, mennyire szeretem..
A legtöbb tanár legalább elfogadja, ha nincs igaza.. De ez a..khm..nő.. Rémálom a Bisinger sétányon..
Visszasírom Karácsonyinét.. Most már tényleg..

És hát itthon meg ráadásul kiderült, hogy szegény hörim távozott az élők soraiból a hörcsög-nirvánába...

De azért van itt pozitívum is :D Az MT 5 nap alatt elérte az 500 látogatót :D

Nah, asszem most Rubik kockázok egy kicsit... :D

Nincsenek megjegyzések: