♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. január 29., péntek

Egyszer véget ér az álom, egyszer véget ér a nyár..

Ahh, ma nagyon szentimentalista és nosztalgiázó voltam.

Diákdiri volt a suliban, és eszembe jutott, hogy három éve mi álltunk ott. Napról napra készültünk; táncoltunk, énekeltünk, festettünk, írtunk.. :) Igazán jó volt az egész, a készülődés, az izgulás, a kampányolás. Rékával a szilveszteri újság-szerkesztés..
Sőt, a kampányhonlapunk még a mai napig is megvan, ha érdekel valakit :D
Mi voltunk az A(l)-világ, mivel A-sok voltunk. (már akkor is vámpírok voltunk.. xD)
http://al-vilag.uw.hu/index.html

Aztán estére hivatalos voltam Szilvike szalagavatójára (aki szintén a mi iskolánkba jár), szóval nem kellett messze mennem :D
Most először vendég voltam a suliban :D Sőt, egy nap kétszer mentem suliba.. xD
Mindenesetre jó műsorokat adtak a végzősök, és a képeket, videókat nézve konstatáltam hogy teúristen.. már hat éve ide járok! Mennyi minden történt már velem azóta..
Most ballag Kiskova, Ihász Bernadett osztálya, Szilvike.. Pedig mintha tegnap lett volna, hogy ők is elkezdték az iskolát alattunk.. (szegény Detti tanárnő annyira sírt az osztálya műsorán..)
Hazafelé a buszon beszélgettem Bálint Ildikó régi ofővel, és mondta, hogy neki is eszébe jutottak a szép emlékek, hogy mennyire szeretett minket, és néha előveszi a tőlünk kapott fényképalbumot és mosolyogva nézegeti.

Én is elolvastam a régi kampányújságunkat (amiből még mindig van 3-4 darab az iskolai emlékdobozomban) és eszembe jutott, hogy tényleg, ilyen is volt. Az aranyköpéseknél vissza tudtam emlékezni a pillanatokra.
Néha-néha szívesen visszamennék az időben.
Örülök, hogy ilyen alkalmakon csak a szép emlékek jutnak eszünkbe, és mintha nem is lett volna semmi rossz..

Hahh, ma tényleg nagyon érzelgős voltam..

Nincsenek megjegyzések: