♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. január 23., szombat

Szombat.

Nos hát.. Ma igazán magamtól keltem fel, mert folytatjuk Nillával AZT (nagybetűvel) :D
Nekem nagyon tetszik és szerintem klassz kis történet lesz. Nilla igazán jól ír.
Az a helyzet, úgy döntöttem, hogy ma mégsem megyek át apához. Inkább Nillával alkotok tovább :)

Már úgysem élvezhetem sokáig a szünetet, mert hétfőn.. fujj.. sulii.. :(

Közben gondolok Deedőre, aki ma vizsgázik a kántorképzőben és Dánára, Dávidra és Diára, akik ma írják a központi felvételit. Egy kalappal srácok! ;) (mennyi D betűs ismerősöm van xD)

És Nillának meg gratulálok az 1000. kommenthez!! Fúú, ez olyan szép szerintem..
Amúgy megnéztem, és tényleg érdekes lett a válasz.. xD

2 megjegyzés:

Sárközi Erika (Nilla) írta...

Ahh, el sem hiszed, hogy mekkora megtiszteltetés, hogy miattam nem mész apudhoz... :$
És mit beszélsz te? Nem csak én írok igazán jól, hanem te is! De együtt vagyunk a legjobbak <3
És AZT... Hm, ki kéne találni valami nevet neki... :P:P
Ahh köszönöm, az 1000. kommentemet tőled :D:D <3
PS: Ájm hír wid yúú béjbe <33

Melody írta...

Naná :) ez most pillanatnyilag fontosabb nekem :D
és köszi :$ Igen, együtt vagyunk a legjobbak :D
a cím asszem nehéz lesz xD
mindig a kezdet a legnehezebb xD

ja és: all sztéj vid júú for oll of tájm xD <3