♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 7., vasárnap

Elérzékenyülve..

Nilla ma este rájött, hogy az előző cikke bekerült az adatbázisba. Úgyhogy ennek most nagyon örülünk :) Majd közölte, hogy új angyalos cikket írt, és megkért, hogy nézzem át. Természetesen elvállaltam; Nilla annyira jól ír...
És most sem csalódtam, sőt.. Már a felénél folytak a könnyeim, a végén már bőgtem, annyira megható volt, amit írt. Teljesen elérzékenyültem tőle.
Még nincs fent sehol, de amint felkerül, linkelem, mert ezt feltétlenül mindenkinek el kéne olvasni!

Majd Nilla "rátett nekem még egy lapáttal". Itt bőgtem el magam újra..
Saját üzenet: csak egy porszem vagyok a sivatagban..
[c=#FFFF00]♫Єяіκa**Нцğі♫[/c=#FF0000] üzenete: dehogy vagy porszem!
[c=#FFFF00]♫Єяіκa**Нцğі♫[/c=#FF0000] üzenete: te a fél sivatag vagy

Ahh Nilla, ez hihetetlenül jól esett.. Köszönöm szépen. És örülök, hogy te is úgy érzed, ahogy én is... <3

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Úristen, úristen, úristen... Én pedig mindig ennél a résznél bőgöm el magamat... Ahh, először is el kell mondanom itt is, hogy köszönöm, hogy ismét fordítottál rám időt! :) És azt meg már annyiszor elmondtam, hogy köszönöm... Többször már nem tudom ismételni magamat... És mint mondtam, egy gyenge köszönet nem fejezné ki azt, amit érzek... Amiért segítettél nekem, és amiért mellettem állsz mindig... Köszönöm ezt neked! <33 Nem egyszer, nem százszor, annál sokkal, de sokkal többször :$
Köszönöm azt is, hogy ezt leírtad ide, és megosztottad velem...
Azt hiszem, mára elég volt a könnyekből, és jobb lenne, ha mindketten aludnánk... :):)
Úgyhogy, megyek is. És holnap találkozunk ;) Addig is legyél jó, sok puszim!
Szeretlek (L)
*Lusta Nillád*

Melody írta...

Hát igen Nillám.. Úgy tűnik, ez ma egy ilyen este. :)
És én pedig nagyon szívesen teszem, tudod jól. :) Hogy is mondtad, első számú rajongó? :$
Ahh, és igen, menjünk aludni :)
Holnap "találkozunk" :)
Jó éjt!
Szeretlek <3

Névtelen írta...

Bizony-bizony, az első számú :P:P
És tényleg ideje menni... Holnap! :P:P
Szia-szia <33