♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 17., szerda

Számonkérős nap.. :P

Nos, ma is - mint mindig - hét óránk volt.. Ami borzalmasan sok!!! Szegény fiaink is tök kikészültek a végére xD
F.Zs. és Trudi óráin ba**tam figyelni, végig rubik kockáztam, meg rajzolgattam :D

2. órában statisztikából zh-ztunk. Szerintem egész jól sikerült, akár még 5ös is lehet :D
Aránylag könnyű volt.. Vagy lehet, hogy csak mindig tanulni kéne, és akkor mindig könnyű lenne.. Hmm.. ki tudja? xD

ÉS! Annyira tudtam. Már múlt héten megmondtam, hogy ma tuti én fogok felelni Fakton a tételből..
17-e van, és én éppen 17. vagyok a névsorban, hogy a fene esne belé xD
De nem baj.. Apróbb segítséget igénybe véve írtam 4 oldalt a 13 (gépelt) oldalas tételből.. :P 2es csak meglesz, onnantól meg nem érdekel.. ugyis csak kisjegy :D

Rékimnek meg ma van 21. szülcsinapcsija :D
Úgyhogy nagyon boldog szülinapot neki!!! :D


És hogy nektek is legyen min nevetni xD
Ezt Réka most mutatta nekem.. from bash.hu xD

"Ez hihetetlen... Bent vagyok a tescoba a haverjaimmal... piát veszünk...
erre mondom nekik kimegyek megkönnyeztetem a hernyót. bemegyek a wc be és mit látok benn??XD
két fullra beszívott csávó egy wc kefével(mellesleg tiszta kula volt a kefe) és egy wc pumpával kardoznak miközben az egyik csávó kiabálja
ÁLLJ ÁT A SÖTÉT OLDALRA LUKE...
Azt hittem ott hugyozok be:D de nembirtam kihagyni odakiabáltam nekik... Vader nagyúr a királyXD
erre abbahagyják a kardozást és felém fordulnak majd egymásra néznek és elkezdenek orditani... NEM VAGY AZ APÁÁNK!!!!
na ennyi elég volt elkezdtem kiszaladni és futottak utánam a wc kefével és a pumpával :DDDD azt az 1. biztonságiőr ráugrott az egyikre és a másik meg aztmondta: Invázióóó vissza a hipertérbe és fejbebas*ta a biztonságiőrt a kefével majd elszaladt... Na azthittem hogy a folyosóra pisálok a röhögéstől...."


nah, písz és láw <3

Nincsenek megjegyzések: