♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 11., csütörtök

Hát igen.. ilyen ez a mai nap xD

Sziasztok!
Noss, most értem haza :D Igen, még csak most..
Nah, de ne ugorjunk ennyire előre :)

Ma reggel is (mint már 3 napja mindig) arra keltem, hogy szétszakad a torkom, és köhögök mint állat.. Mondom király.. :P Nem baj, azért bementem suliba..
Indy ma nem volt, mert tegnap este belázasodott, meg pakolnia kellett.. Sőt, eléggé foghíjas lett az osztály. Főleg utolsó órára xD

Ma 7 órám volt..
Nem nagyon figyelte órákon, vagy legalábbis nem mindegyiken. :)
Tesin floorballoztunk :) És igen, én is beálltam.. Mondjuk szemüveg nélkül sokat láttam a labdából, de nem baj xD Igy is löttem 3 gólt *büszke* xD
Szervezésen meg egész jó feladatot csináltunk.. még értem is, és tetszik is :)

Délután alig vártam, hogy végre beérjek a lakásba, mert egyből "hipp hopp jön Vuk"-szindrómám volt.. na mondom, már nem csak torokfájás, hanem boázás is.. király.. :P
De nem baj, kiadtam magamból amit csak lehetett (bár a hasam azota is kegyetlenül fáj..), és mentem is el itthonról..

Ugyanis Indy szívem szottya és kedves vőlegénye, Májki ma költöztek, és segítettem nekik pakolászni :)
Egész jól berendezkedtek, már majdnem mindennek megvan a helye, a számítógép is üzemel (naná, a legfontosabb xD), Májkival elmentem boltba is.. :)
Minden okés :) Bár rohadt sok cuccok van, de megoldottuk xD

Jah és közben kiderült, hogy apa barátnője rákos.. :S Kissé kivan.. Mindketten..

Holnap reggel meg megyek eléjük és együtt sétálunk el az APEH-ba meg suliba.. Bár nem lesz tanítás, info nap lesz és meg kell néznünk valami videót, meg elvisznek minket a levéltárba :P

Jah, és Nillám.. Mivel beteg vagyok, lemondtam a heti melót, szóval pénteken is, meg szombaton is itthon leszek, ráérek, fent leszek msn-en, stbstb *erős célzás.. xD*
Szóval, ha neked is jó, akkor alkothatunk.. :)

Jah, és képzeljétek, kezd körvonalazódni bennem egy történet :D Úgyhogy valószínűleg elkezdek majd írni.. :) Remélem sikerülni is fog :)

Nah, legyetek jók és most elrohanok fürdni, meg hajmosni :)
(odakint szakad a hó, és szétáztam-fagytam hazafelé jövet, ugyhogy most kicsit felmelegedek xD)
Jó éjt :) <3

Nincsenek megjegyzések: