♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 6., szombat

Kori és hajvágás

Tegnap este már nem volt kedvem élménybeszámolót írni, de most utólag megejtem :)

Hát, 5kor találkoztunk városban Gáborral, egész jól elbeszélgettünk a buszig. Megvettük a jegyeket, felvettük a korikat, és 6kor már mehettünk is a jégre. Jó volt, mert kb ötvenen lehettünk a pályán a szokásos kétszáz helyett.
Az első órában még beszélgettünk, viccelődtünk, róttuk a köröket egymás után; egész jól elszórakoztunk. Aztán a második órában már alig beszélgettünk, volt fél óra, hogy jóformán hozzám sem szólt, nem hogy a kezemet megfogja.. Hát, remek volt..
Közben az 5-10 éves kislányok-kisfiúk úgy száguldoztak körülöttünk, hogy csak lestünk :D
Aztán 8kor lejöttünk a pályáról, átöltöztünk és épp elértük a buszt, úgyhogy háromnegyed 9kor már a lakásban voltam..
Hát, nem épp így képzeltem el az estét.. De legalább most már tudom, hogy mire számítsak tőle. Semmire! :S
Na de mindegy...

Ma meg kint voltunk nagyszüleimnél :) Nagynénémmel kicsit levágattam a hajamat, mert már nem tetszett a frufrum.. Jó dolog az ingyen-fodrász xD

Éés ahh, még mindig nem fejeztem be azt a fránya tételt.. Most már tényleg megcsinálom.
Holnap meg megyünk apához ebédelni.. :P

Nillával meg sehol sem vagyok, teljes (mondhatni) alkotói válság, ami nálunk abból áll, hogy nem tudunk "találkozni" és megbeszélni a folytatást.. :S
Úgyhogy kedves olvasóinkól bocsibocsibocsi.. Igyekszünk, de úgy tűnik most mindkettőnknek minden összejött..

És annyira hideg van!!!
Nah, most megyek... csóközön <3

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ohh szívem, sajnálom, hogy nem sikerült jól :(
De már mondtam, hogy mi lesz... :P
És igen, válság van. :( És borzalmas érzés... :S:S
Na, de majd alakítunk valamit :DD:
Puszim <3
*Lusta Nilla*

Melody írta...

Szia lustaságom :D:D
Hát igen, nem pont úgy sikerült, ahogy terveztem.. de igen, mondtad :) én pedig reménykedek, mert a remény hal meg utoljára :D
És most ez az alkotás jól esik, már úgy hiányoztak a csajszijaink.. :D
<33

Névtelen írta...

Ahh igen nekem is :D:D És hmm egész jól megy, megint :D:D
Alakul lassnan :P:P <33