♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 23., kedd

Szívecske ^^ by Nillám :)

Nos, ma egy "napcsere" miatt pénteki órarend szerint voltunk suliban. És természetesen a tanárok kérdésére "Mi bajotok van?" is azt válaszoltuk, hogy "Hát, péntek van!" xD
Holnap meg hálistennek rövid nap lesz :D

Ma egész nap a 2. fejezetet írtam.. Még sosem írtam ilyet, és állítom minden órán vörös volt a fejem xD De hálistennek egyik tanár sem jött oda, hogy elvegye a lapom, hogy mi a frászt csinálok, mert lehet, hogy hülyét kapok, ha az egész osztály előtt felolvassa az ágyjelenetem kezdeti stádiumban levő vázlatát xD
Bár lehet, hogy a tanár is hülyét kapott volna az első mondatok után.. Hmm, mégis... vette volna inkább el xD *gonosz vigyor*

Hazafelé meglátogattam kedves régi munkatársaimat, azaz beugrottam a Nyúl és Vidéke Tak.Szöv.be :D (Bank of Nyúl ^^)
Mindenki tök örült nekem, és mondták, hogy mennyire hiányzok, és sokat gondolnak rám, főleg amikor olyan feladatokhoz érnek, amit egész nyáron levettem a vállukról xD
Kisfőnök meglát, először sztem le se esett neki, hogy ki a fene lehetek (ahh, a szemüveg lehet az oka xD unokahugom sem ismert fel vele ^^), majd mikor meglátom csillanni az értelmet a szemében, felkiált:
- Melinda, te fogytál!
-_-" köszi, de tényleg.. és neked is hello! xD igaz, hogy fél éve nem találkoztunk, és köszi én is jól vagyok xD
De azért jó volt visszamenni hozzájuk egy kicsit :D Legalább addig is legálisan lazsálhattak a kedves munkatársak xD

Itthon nagy nehezen, de végre befejeztem a 2. fejezetet, majd fel is töltöttem :) Egyből jó sokan el is olvasták :) És már Merengőre is felengedték, épp most néztem :D

ÉS! Nilla előkerült! Öröm és boldogság ^^ és adott nekem egy új becenevet.. azt mondta, hogy ez jut rólam eszébe :$ Szóval én lettem Szívecske! :$ Olyan aranyooos!
És igazán tetszettek neki a zenéim, és átküldtem neki a One of us-t :D

És Evelynnel is beszélgettünk :) "Egy mindenkiért, mindenki Milliért" xD

Jah, és Danócim ezt írta nekem :) Annyira édes ^^
daniela. üzenete:
MELINDAAAAAAAAA =@
a francba...most mondd meg nekem szépen, hogy egy ilyen jó írói tehetséggel megáldott gyerek miért a közgébe kellett menjen...=@
francba xD
Hát, ezt én sem tudom.. xD

Hmm.. Nem tudom, mit akartam még mondani :D
Majd úgyis eszembe jut xD

Pusszantások mindenkinek, elvágtázok csobbanni egyet :)
<3

2 megjegyzés:

N írta...

Hihi :P Bizony, te lettél szívecske :) Olyan kis édes név, pont mint te (L) :$ Pusszanat :)

Melody írta...

*.* Köszi drága :$ Olyan aranyos vagy :* <3