♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 9., kedd

Evvan.. :D

Nos hát, az áramellátottsági problémáim a tegnapi nap folyamán megszűntek :D Úgyhogy végre újra az én kis gépecskémen pötyöghetem ezen sorokat :D

Ma beszéltem ofővel.. Megmutatta azt a lapot, amin rajta van, hogy melyik tantárgyainkat számítják be a SZE-n. Majdnem szívrohamot kaptam, amikor megláttam, hogy a kontrollingot NEM veszik át :S Istenem, pedig csak ebben reménykedtem.
Én képtelen vagyok azt még egyszer letenni.. Az a tantárgy egy nagy rakás guano...

Most meg épp tételkidolgozok.. Borzalom xD
Nahh, majd még jelentkezek :D

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

:D Wow..neked mindig tartalmas napjaid vannak :D Nah de nem baaj...:D Am letöltöttem a M.O. W-t és nem megy baszkiii!!:(:(:( Most megint kereshetek egy évig..és még a beload sem megy,mert ott tuti fent van!:(:(:( Nah jóóóóóó nem motyogok többet!!Megyek is!^^
puszi drága!

Melody írta...

Háthát..az nem jó :S
nem tudom.. majd megkérdezem a mindenes barátomat, ha fent lesz, hogy tud-e még valahonnan letöltést..
és majd értesítelek!

és hát igen, itt aztán zajlik az élet ezerrel xD