♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 1., hétfő

Tőzsde xD

Épp a tételt írom, olyan 3-4 forrás felhasználásával, melyből az egyik a füzetem.
Nagyban nézegetem, hogy mit tudnék felhasználni abból a pár oldalból, amit leírtam órán.
Találok egy olyan, hogy tőzsde fajtái. Ahh, mondom ez tök király lesz. Elkezdem begépelni, akkor nézem, hogy olyan szavakat írtam le, hogy fél órája ezen röhögök.. asszem kicsit túl gyors a tanár
Íme egy-két gyöngyszem:
információdás xD fogalmam sincs, mit akartam írni, talán informálódást xD
szabokvány xD összevontam a szabvány és a szokvány szót xD
• értéktőzsde feladata az értékpapírok fogalmazása xD forgalmazása helyett xD
Szóval ilyen, és ehhez hasonlók vannak a füzetemben. Még jó, hogy nem ebből tanulok xD
És pont ilyenkor nem volt ma a könyvtáros a suliban.. jellemző :P egyszer akarok bemenni egy nyamvadt könyvért, akkor sincs nyitva a könyvtár.. ez lehet, hogy jel xD
Nah, folytatom a tételezést xD

Nincsenek megjegyzések: