♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 22., hétfő

Mai helyzetjelentés :D

Bár hajnali kettő körül feküdtem le, a reggeli kelés meglepően zökkenőmentesen zajlott. Igaz, hogy úgy éreztem magam, mint aki egy percet sem aludt, konkrétan azt sem tudtam ébredéskor, hogy hol vagyok, de azért fel tudtam kelni. Gyorsan főztem magamnak egy kávét (mellesleg már jó rég nem ittam), és máris fitt voltam :D

Suliban tripla Trudival kezdtünk.. Felemelő, mondhatom.. xD De nem baj, Indyvel szokás szerint elfoglaltuk magunkat :)
Nap közben meg írogattunk bőszen :D

Jajj, és ofő kiosztotta a statisztika zh-t és 5ös lett :D 50ből 48 pontom lett, ami felemelő, mert jobbat írtam Zvezdonál xD
És még Indynek is meglett a 3as, úgyhogy nagyon jók vagyunk :D

Most meg épp gépelem a 2. fejezetet... Már jó lenne felrakni.. Csak sosem úgy jön össze, ahogy én akarom :P De nem baj, igyekszek, és sietek, meg minden...

És Nilla meg eltünt.. :O Két napja se híre, se hamva.. Remélem azért hamar előkerül :D

Jah, és már jobban vagyok, érzelmileg, úgyhogy no para :D Remélem, ez egy ideig még így is marad.. :P

Ééés holnap csak 6 órám lesz, szerdán meg csak délig kell bent lennünk ^-^ Öröm és boldogság.. Csütörtökön meg Indymnél alszok... és onnan megyünk pénteken suliba.. :D És reménykedünk, hogy pénteken meg elmarad az uccsó 3 óra.. :D

Nah, folytatom a gépelést :D
Puxxx <3

Nincsenek megjegyzések: