♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 10., szerda

Lógós nap.. xD

Háát, ma Gergővel ellógtuk az utolsó három órát.. Még sosem lógtam suliból, de ma valahogy késztetést éreztem rá.. És jól esett :)
De szegényem elhagyta (vagy ellopták) a tárcáját, és benne volt az összes irata :S Én még reménykedem, hogy legalább az iratokat visszaadják..

Délután találkoztam volna egy sráccal (a múlkor említett Roland), de nem jött el. Aztán, mint kiderült, ő is ott volt, csak olyan lüke volt, hogy a színház másik oldalán várt :P remek..

Nillám ma nem volt fent msn-en, de azért tett fel új Millit :) aminek nagyon örültünk Evelynnel együtt :D
De sajnos így nem tudtunk frissíteni. Nah, majd legközelebb :)

Indymék meg holnap költöznek :D jajj, már úgy várom :D végre itt lesznek a közelben :D
De szegényem belázasodott, én meg tök náthás vagyok. Körülöttünk mindenkinek fáj a torka, meg nincs hangja.. Jó kis osztály, érdekes lesz, amikor egyszerre esünk majd ágynak.. :P

A freemail meg továbbra is egy nagy rakás... :S De így este (éjszaka) már legalább megnyitja a leveleket...

Nahh, megyek is :) Jóéjt mindenkinek <3

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

^^ :D Neked mindig jóó napjaiid vannak!:P:P
És igen nagyoon örültünk neki,de a tündérmesést is váárom,nagyoon!!:D És mégegyszer köszönöm a fejlécet!!:D Angyal vagy!!Imádlak!!puszi