♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 20., szombat

Ez meg az...

Húha, jó rég írtam... De nem történt semmi említésre méltó.. Na de majd most ^-^

Csütörtökön egyedül ültem, mert ugyebár Indym beteg. Nem nagyon figyeltem aznap, mert fontosabb dolgom volt.. Olvastam, írtam, meg rejtvényt fejtettem xD
És Nusy megkért, hogy másnapra ugorjak be helyette dolgozni, és én jó fej vagyok, úgyhogy elvállaltam :D
Délután átmentem Indyhez beteglátogatni, és főztem neki darakását :D Meg vittem neki egy csomó mindent (csoki, banán, könyv, film), hogy kicsit jobban legyen :)

Pénteken se nagyon figyeltem órákon. Ráadásul öröm és boldogság, mert elmaradt az uccsó két óránk. :D
Suli után gyorsan elmentem virágboltba, vettem anyának egy szép cserepes tulipánt, mert aznap volt a névnapja.
Utána felugrottan nagyszüleimhez (mert közel laknak a Margarétához), és ott volt apa is, mert délután mentek temetésre. És tök jo volt, mert azavitt kocsival, gyorsan összekészültem, megvárt és el is vitt dolgozni. Úgyhogy most kivételesen nem kellett buszoznom. És tök korán ott voltam úgy, hogy még előtte a Lidlbe is elugrottam.
A meló nem volt rossz. 39 okésom lett az 5 óra alatt. Hát, nem a legjobb :S De talán még elfogadható..

Ma meg délelőtt tesómmal rendet raktunk, meg sütöttem egy adag banános muffint, mert jött a nacccsalád anyut köszönteni :)
Egész jó lett a sütim.. Nem mindig sikerül ennyire jóra..

És! Nilla feltette a Milli utolsó részét :(
Annyira szomorú volt.. És állatira meglepő! Szerintem senki nem számított ilyen befejezésre.. Én legalábbis tutira nem.
Kiváncsi vagyok, milyen folytatást tervez :) De bármi is legyen, tuti szuper lesz, mert ő is annyira fantasztikus :D
És Dorchy alkotott hozzá egy remek videót is.. Annyira szuper.. A zene, a képek, a szöveg.. Awh, fantasztikus!

Noh, most meg írok egy kicsit. Megpróbálom még a hétvégén frissíteni a Te vagy a zenémet.
Jah, és a novellám felkerült Merengőre is :D *boldog* Ez az első írásom, ami felkerült :D
http://fanfic.hu/merengo/viewstory.php?sid=67266

Pusszi <3

(erről az Ez meg az...-ról eszembe jutott a Jazz+Az nevű zenekar.. :D Jasper új zenekart alapított a Vonyító Vérszívók után? :O xD)

Nincsenek megjegyzések: