♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 4., csütörtök

Sz@rul..

Ehh, tegnap óta nem vagyok valami jól. Fáj a hasam, meg hányingerem van, szal nem valami jó. És én hülye, igy is képes vagyok elmenni iskolába.. Tényleg beteg vagyok xD

Még mindig nem fejeztem be a tételem xD Valahogy nem volt hozzá gyomrom.
De nem baj, Viki mondta, hogy ő még el sem kezdte.. Hozzá képest én már jól állok xD
De most majd folytatom.. Ma be kéne fejezni..

Nah, ma jelentkeztem Machalázni.. Ugyhogy jövö héttől újra beindul a telefonálás.. Mehetek dolgozni :D De most csak péntek és szombatonként fogok dolgozni, hétköznap nem hiszem.. Sőt, szerintem nem is minden héten.. Nem tom..

Jajj, és holnap megyünk Gáborral korizni :D Minő meglepetés, hogy egyikőnknek se jött közbe semmi :D November óta próbáltuk összehozni xD
Báár, ne igyak előre a medve bőrére.. tudom.. holnap 17 oráig még bármi közbejöhet xD
De már úgy várom :D szeptemberben találkoztunk utoljára xD

És valami Roland felvett msn-re.. valami bácsai srác, akiről nem tudok semmit... ehh, engem mindig megtalálnak az ilyenek :D
De legalább ő nem 40 év felett van, hanem 19 xD Bár ki tudja, az msn-en az vagy, aki akarsz :P

Nahh, megyek tőzsdézek egy kicsit :P
Pusszantás <3

Nincsenek megjegyzések: