♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 2., kedd

Lelkizés :$

Nilla mutatott egy ragyogó verset (http://erikaelete.blogspot.com/2010/02/kicsit-depi.html), és adott hozzá pár zenét (http://www.valoszinutlen.blogspot.com/), és most kissé szomi, elmerengős hangulat uralkodott el rajtam.
Rég éreztem ezt a szívem összerándító, torokszorító érzést. Amikor rámjön az a bizonyos...
És most egy kicsit talán elérzékenyültem...
És..
..Igazából már gondolkodtam ezen párszor, de asszem most leírom.
Vajon muszáj-e az embernek személyesen ismerni valakit ahhoz, hogy barátként szeresse, hogy tudja, mire gondol, hogy be tudja fejezni a mondatait, hogy átérezze a fájdalmát, az örömét..?
Vigasztalhatunk-e meg valakit úgy, hogy nem vagyunk ott mellette, de éreztetjük vele, hogy mi mellette állunk?
Mert én úgy érzem, hogy mostanában megismertem néhány remek ember, akiket igazából nem is ismerek a szó szoros értelmében. Hiszen sosem találkoztam még velük személyesen. De mégis úgy el tudok velük beszélgetni akár az időjárásról, akár az életünkről is, mintha mindig is ismertük volna egymást.
Úgy gondolok rájuk, mintha minden délután és este személyesen találkoznánk, beszélgetnénk és nem csak a mai számítógép-vezérelte élet sodort volna minket egymás útjába..
És.. nem is tudom.. szóval ez olyan jó érzés.. nekem legalábbis.. mindig is szerettem új embereket megismerni, és.. igazán örülök nektek lányok :$
Remélem mindenki magára ismer... :$

Nah, azt hiszem ennyi lelkizés elég lesz mára, mert már így is folynak a könnyeim.. :$ :)
Pusszi <3 Szeretlek titeket...

7 megjegyzés:

Sárközi Erika (Nilla) írta...

Drágám, nem vagy egyedül, azzal, hogy folynak a könnyeid...
Köszönöm, hogy ezt megosztottad velem... Köszönöm, hogy vagy nekem, még akkor is, ha csak ebben a számítógép vezérelte világban beszélünk csak... De én akkor is örültem, hogy megismertelek :)
Köszönöm, hogy vagy :$
És bizony, én is szeretem a zenéket, a verset, és téged egyaránt... :)

Remélem, nagyon remélem, hogy ez így is marad... Bízom benne. :)

Melody írta...

Én is köszönöm.. :$
És én is szeretlek, és ahh.. szoval érted...

Sárközi Erika (Nilla) írta...

Hogyne érteném :D:D <33

Dee. írta...

fúúú...nekem te vagy az egyetlen igazi barátnőm..de komolyan..így gépen keresztül is jobban megértesz, mint akárki más...
szeretlek ♥ ^^

Melody írta...

hajj Dánám :$
én is szeretlek <3
nem is értem, hogy az a sok hülye körülötted hogy nem tud. pedig annyira aranyos lány vagy, tele értékekkel.. annyi értékkel.. hogy nem veszik észre? <3

Névtelen írta...

Melo ajándék neked a blogomon!!!! Nézz be!!

Melody írta...

Ahh, Evelyn.. Köszönöm :$