♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 1., hétfő

Itthon..

Nahh, nagy nehezen hazaértem..
Suliban 7 óra (abból 4 Rudival :S), utána meg elmentem bankba. Vateráztam egy jót, és át kellett utalnom a lóvét xD
De asszem Rudi elég gyorsan be fog törni.. vagy meg fog törni xD Uccsó órán enyhén szólva kikészítettük xD
Ahh, most meg neki kell állnom a tőzsde-tételnek.. de én nem akaaroom.. :( de muszáj lesz

Tegnap este (vagy ma hajnalban? hmm xD) felvettem Evelyt msn-re, és most épp fent van ő is :D És végre sikerült megcsinálniuk a magyar XP-t :D

Ahh, és nem hiszem el, hogy holnap senkinek nem lesz tanítás.. hugoméknak kevés röviditett órája lesz, Nilláéknál nincs tanítás, unokatesóméknak detto, Evelynnek szünet.. mi meg lehúzhatunk 7 órát.. blöáá..

Hehe, anyu most meséli, hogy egyik munkatársának van egy kisfia, aki megkérdezte anyukáját:
"Anya, amikor te kicsi voltál nem féltél a dínóktól?" xD
ez mekkora xD gondolta anyukája is régen volt gyerek, dinok is régen voltak xD imádom a gyermeki fantáziát :D

Dánám meg ma felvételizett :D remélem sikerült neki.. <3 de biztos vagyok benne, mert annyira szépen tud zongorázni.. :)

Nah, megyek tételezni.. :P

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

xD Háát drága szíváás :D Nekünk egy teljes hét szünet...yeahh..:D:DÉss igeen végre :D:D Csak utána meg nem volt időm:(:( Szeretlek :D
puszi

Dee. írta...

Háááh...szép napod lehetett...:D

Énn is megyek suliba xD de nekem csak 5 órám lesz ...és én megengedem magamnak hogy egy ilyen hosszú nap után ne tanuljhak ^^

hát igen gyermeki fantázia ^^

Fúú hallod....*-* imádom a tanárt..már most xD azt mondta h mindenki alkalmas, aki most ott volt xD és elméletileg felvesznnek, mert stréber vagyok..( a max-ból csak 2 pontom hiányzik xD) Szóval királyság...^^ És a város is wááááh :D
Nah majd mesélek msn-en ^^
puszii ^^♥