♥ A döntés, hogy gyermeket vállalsz, egy pillanat műve csupán. ♥
♥ De az érzés, hogy a szíved a testeden kívül dobog, örökre szól. ♥

Oldalak

2010. február 16., kedd

Hétfő :D

Nos, egy újabb hétfő..
Szegény Garfield, baromira utálja, és én sem csípem sokkal jobban, de a mai valahogy nem volt olyan borzalmas :D

Igaz, hogy 7 órám volt.. Na de, hogy én mire jöttem rá :D Az iskola úgy tűnik tényleg a művészetek tárháza.. legalábbis nekem ma sikerült 4 óra alatt 4 rajzot is összehozni xD Igaz, hogy így SAJNOS nem tudtam a tanárra figyelni, de legalább senki nem mondhatja, hogy csak melegedni mentem be ^-^
Bár nem egy Picasso.. azért kettőt megmutatok :D


 
Naplemente ^-^

Holdtölte ^-^

Szóval jah, nagyon elvoltam :D


Suli után meg felmentem Indyhez :) És Indy főzött nekem ebédet xD
Kajolás után meg beültünk a szobába és megnéztük a Csipkerózsikát :D Mesedélután ojjeee :D
Bár tény, hogy az utolsó 10 percet Indy már nem bírta és elaludt az ölemben. Szegényem kicsit el volt fáradva..

Később mutatott nekem egy rakás gyönyörű számot. Ezekből válogattam most össze néhányat a listába :) Remélem nektek is tetszenek :D

Aztán este elolvastam Nilla frissítéseit *.* Annyira ügyes az a lány, hogy arra szó nincs.. Imádom ^-^
Aztán feltöltöttem Merengőre is a Te vagy a zeném-et. Kiváncsi vagyok, hogy felengedik-e...

És már feltettem blogra az 1. fejezetet is :)
Gergőm nagyon aranyosan reagált rá: ^^

Gergely: hjaaaaaj
neeeeeee
többet nem olvasok
Đʀ. мєℓσ∂у: hehe
Gergely: nem lehetsz ilyen....
Đʀ. мєℓσ∂у: miért? :D
Gergely: ugyanmár
ilyen véget bele
baáz
Đʀ. мєℓσ∂у: hehe
Gergely: 5 mondat még igazán belefért volna

Ez nagyon tetszett xD Nah, de gondolom nem ő lesz az egyetlen, aki ezt mondja majd :D

Nah jó, most már elteszem magam hol.. mára :D Ma is vár rám 7 fenomenális óra.. Abból az utolsó 3 egy triplázott statisztika-felkészülés lesz a szerdai zh-ra.. Remek, már nagyon várom..

Nah, legyetek jók, ha tudtok :)
Pusszanat <3

Nincsenek megjegyzések: